HEALTH & SAFETY

Som gæst i vores hus er din sikkerhed vores højeste prioritet – altid. Vi har en lang historie med afholdelse af alle typer arrangementer, og har oparbejdet stor viden og erfaring gennem tiden.

VORES OPGAVE ER AT SØRGE FOR DIG

Hos BC Hospitality Group er vi topprofessionelle og har stor erfaring i at planlægge og håndtere alle typer arrangementer, uanset omfang og det gør ingen forskel om du er konferencedeltager, hotel-eller restaurantgæst eller på messebesøg. Det gælder til hverdag såvel som i ekstraordinære situationer.

Vi har implementeret sikkerhedsprocedurer, som gør at både du og vores medarbejdere kan føle sig helt trygge, og vi tager alle nødvendige forholdsregler i overensstemmelse med myndighedernes anbefalinger. Derudover har vi, vores egen lægefaglige kapacitet tilknyttet vores daglige COVID-19 beredskab som sikrer den bedst mulige implementering af vores mange sundhedsfaglige tiltag.

Det er helt enkelt omdrejningspunktet i vores organisation, vores opgave er først og fremmest at sørge for, at du, vores gæst, kan koncentrere dig 100% om det du er her for. 

SE COVID-19 GUIDELINES

Læs mere om vores retningslinjer i forbindelse med planlægning og afvikling af arrangementer.

BELLA CENTER COVID-19 QUICK GUIDE / SAFEVENUE (10 sider)

BELLA CENTER COVID-19 GUIDELINES (43 sider)

 

HÅNDTERING AF STØRRE EVENTS
 

 

 

VORES HEALTH & SAFETY INITIATIVER

Fokus på hygiejne

Vi går aldrig på kompromis med vores hygiejnestandarder uanset situationen.

Plakater med hygiejneråd fra Sundhedsstyrelsen er tilgængelige og synlige på alle vores enheder inkl. vores hoteller.

- Alle medarbejdere er grundigt indført i anbefalinger og retningslinjer fra Sundhedsstyrelsen i forbindelse med COVID-19.

- Vi har implementeret omfattende håndhygiejnestandarder for alle medarbejdere, baseret på anbefalingerne.

- Vi har oprettet en særlig gruppe "sundhedsambassadører" som specifikt varetager sundhedsindsatsen i forbindelse med afvikling af arrangementer.

- Vi har sørget for ekstra håndspritautomater som altid er tilgængelige for vores gæster og medarbejdere, strategisk placeret rundt om på vores enheder.

Skulle en medarbejder, hotelgæst eller gæst i vores øvrige faciliteter vise symptomer på COVID-19, har vi klare procedurer for håndtering. Vi vil omgående kontakte myndighederne og agere baseret på de anbefalinger og retningslinjer vi modtager.

Vi iværksætter alle nødvendige foranstaltninger til fælles bedste.



 

SPØRGSMÅL ELLER SÆRLIGE ØNSKER? 

Skulle I have særlige ønsker eller behov for individuel sparring i forbindelse med jeres arrangement, er vi altid klar til at assistere.

Vi glæder os til at byde jer velkommen.

healthsafety@bchg.dk.